online randevu online randevu online randevu

Makat Çatlağı ameliyat fiyatları

Makat Çatlağı ameliyat fiyatları Idea Klinik tüm şubelerinde aynı şekilde uygulanmaktadır.Makat çatlağı tedavisinde ücretlendirme kullanılacak tedavi yöntemine göre değişir. Ameliyatın klinikte uygulandığı hastalarda fiyatlar her şey dahil SGK sı olanlarda 840 TL SGK sı olmayan yani hiçbir sağlık güvencesi olmayanlar için 1600 TL dir.
Bu ücret ek olarak;
Muayene ücreti
Konsultasyon ücreti
Anoskop muayenesi ücreti
Tahlil, EKG,Film vs gibi ek bir maliyet çıkarılmaz Yani hasta ne kadar ödeyeceğini bilir ve sürprizle karşılaşmaz.
Ameliyat olacak kişinin tercihi doğrultusunda tedavi farklı bir kurumda yani hastanede yapılacak olursa bu durumda hastanenin alacağı bedel hasta tarafından ödenir ancak yine işlem yapılmadan önce kişi bu konuda net bir şekilde bilgilendirilir ve sürprizle karşılaşmasının önüne geçilir.
Bu sayfada yazan makat çatlağı ameliyat fiyatları sadece idea klinik için geçerlidir ve İstanbul da üç, Ankara da bir ve İzmir de bir şube olmak üzere sadece buralarda uygulanmaktadır. Farklı sağlık tesislerinde çok daha yüksek rakamlarla karşılamanız o kurumu bağlamaz.
Cerrahi tedavi dışında bir de botoks enjeksiyonuyla ameliyatsız makat çatlağı tedavisi vardır. Botoks tedavisi 1200 TL dir. SGK bedeli karşılamadığı için değişiklik olmamaktadır ve yine her üç şubede aynı miktardır. Cerrahi işlemde olduğu gibi farklı kurumlarda çok değişik ücretlerle botox enjeksiyonu yapılmaktadır. Ücret farkı uygulanan kurumun fiyat politikasıyla ilgilidir çünkü yapılan ilaç dünyada tektir ve uygulanması gereken miktar 100 Ünitedir. Yani daha pahalı yapılan yerde daha fazla ilaç yapılmamaktadır ancak bazı kliniklerde bir ampul botox iki hastaya paylaştırılmaktadır ama bu durumda başarı oranı çok düşmektedir. Idea kliniğin tüm şubelerinde 100 Ünite enjekte edilmektedir.

makat çatlağı ameliyat fiyatı

http://www.makatcatlagi.net/anal-fissur-tedavisi

Makat Çatlağı ameliyat fiyatları için 9 yorum yapılmış


erkan bilgili

hocam tuvaletten sonra bazen kanamam oluyor ve saatler süren ağrılarım oluyor sizce ameliyat şartmı birde ben erzurumdayım kaç gün kalmam gerekir tedavi için hastanenizde
Op. Dr. Demet Ağras
şikayetleriniz anal fissüre benziyor.tüm makat hastalıklarının ameliyatsız tedavisine yönelik her tür teknolojiye sahibiz.eğer şikayetiniz anal fissürse botoxla tedavi edebiliriz.hastanede yatmanıza ve burada kalmanıza gerek olmaz.beslenme ve tuvalet alışkanlıklarınızı düzenlemelisiniz.bunun için şu linke bakınız.https://www.ideaklinik.com/makat-hastaliklarinda-beslenme.html

Evren

Hocam catlaga botok tedavisi 1200 tl demişsiniz buna anoskopi muayene de içinde olarakmı yoksa baska bi ücret ödeyeceğizmi paylaşımlarınız için şimdiden teşekkürler efendim
Op Dr Seher Şirin
herşey dahil

Yasin

Hocam bende anal fissürün bütün belirtilerini taşıyorum. Her tuvalete çıktığımda cam parçası çiziyormuşcasına acı çekiyorum. Arada bir kanama oluyor ve dışkalama sonrasında saatlerce süren yanma hissi oluyor. Botoks uygulaması ile bir gün içinde tüm bu sorunlardan kurtulabiliyor miyim?
Op.Dr.Atilla Kaya
her tedavi gibi botoxtada bir iyileşme süreci var.botox uygulamadan itibaren etkinliği giderek artar ve 21 günde maximum düzeye ulaşır.

Kemal

Hocam merhaba ,
Oncelikle tesekkurler .
Maalesef Bende de anal fissur belirtisi var (cam kirigi..) . Bugun oldugu gibi bazi gunlerde meme yapiyor.
Bununla birlikte calisiyorum ve yillik iznimi sadece Haziran basinda kullanabilirim. Anladigim kadariyla Botoks sonrasi kesik hemen kapanmiyor .Denize girmemde sakinca olur mu.Simdiden tesekkkurler.

Doktorunuz

sakınca olmaz.tedavinizi yaptırabilirsiniz

Hacer

Hocam 2.5 AY önce fikstür ameliyatı oldum gaita kaçırma durumum var başka bir doktor tekrar ameliyat dedi bununda botoks tedavisi varmı kesin çözüm
OLURMU

Doktorunuz

gaita kaçırıyorsanız botox uygulanmaz.6-8 ay beklemelisiniz.düzelme olmazsa dolgu yapılabilir
Op.Dr.Atilla Kaya

Mustafa ceylan

Herkeze sağlıklı iyi gunler dilerim fissur sıkıntım var amaliyat olursam maksat ağzında ki kalınlasan kasi kesip maksat ağzını genişletiyorsunuz diye biliyorum belki yanlış sonra bu kesik ne oluyo 70 yaş civarı kaçırma olurmu sıkıntı yoksa ordaki kas fazlalikmi Botoks 25 günden sonra deniyo ilerde tekrar olurmu kafalar karışık tesrkurler

Doktorunuz

botox uygulandığı andan itibaren etkilemeye başlar.beslenme ve tuvalet alışkanlıklarınızı düzenlemezseniz botoxla yada ameliyatla tedavi olsanızda nüks edebilir.
Op.Dr.Atilla Kaya


online randevu
online randevu
kelime kelime varis kıl dönmesi tedavisi hemoroid ben tedavisi anal fissür nasır tedavisi hemanjiom basur varis

Son Yorumlar